Book challenge: [10 books that affected me in any sort of way]

tumblr_static_tumblr_m3xxfomrrq1r2a2jmo1_500

Снимката е от Tumblr.

Здравейте!

Преди няколко дни бях отбелязана във Facebook да направя The book challenge, а аз реших да го пренеса и в блога си. Целта е да направиш списък от 10 книги, които са ти повлияли по някакъв начин. Не трябва да мислиш прекалено много, няколко минути са достатъчни. Също така не трябва да са “правилните” книги или велики литературни произведения, а просто да са ти оставили някакъв отпечатък.

Спазих правилата и за 5 минути моят списък изглежда така:

1. Братята с лъвски сърца – Астрид Линдгрен

Тази книга ми е оставила страшно голям отпечатък, чела съм я два пъти и макар да спада към детската литература, след 10 години, пак ще имам желание да я прочета.

2. Хари Потър – Джоан Роулинг

Просто ОБОЖАВАМ Хари Потър. ❤

3. Зеленият път – Стивън Кинг

Много силна книга, много смисъл има в нея и се чете на един дъх. Все пак Кинг. ❤

4. Крадецът на книги – Маркъс Зюсак

Това е една от най-интересно написаните книги за мен. Стилът на автора много ми допадна. Самата книга е много вълнуваща и интригуваща. 🙂 (Благодаря ти, Буб :3)

5. Хиляда сияйни слънца – Халед Хосейни

Тази книга харесах в блога на Sunshine’s kitchen. Много силна, накара те да се замислиш за ролята на жените в обществото и как тя все още е неоценена в много страни. Силно препоръчвам!

6. Преспанските камбани – Димитър Талев

След като прочетох първата част от поредицата (“Железния светилник”), краят му не ме удовлетвори и трябваше да продължа нататък. Обичам да чета български романи и този е един от любимите ми.
7. Под игото – Иван Вазов

Както казах, обожавам български романи и “Под игото” определено е един от тези, които задължително трябва да бъде прочетен от всеки българин!

8. Сърце – Едмондо де Амичи

Имам много бегъл спомен от тази книга, защото съм я чела преди много време, но беше една от първите книги, които ми направи много голямо впечатление. Смятам да я прочета скоро пак за да си припомня защо.

9. 451 градуса по Фаренхайт – Рей Бредбъри

Роман – антиутопия за една паралелна вселена, в която четенето е забранено, а пожарникарите, вместо да гасят огън, унищожават книги. Чете се на един дъх!  

10. Тайната Градина – Хрансис Бърнет

Предизвикавам Бери от Berry’s place, Снежи от Snejana.Atanasov и Веси от Beautifull Sin. Ще се зарадвам ако отговорите на поканата ми. ^^


Деси ❤

8 thoughts on “Book challenge: [10 books that affected me in any sort of way]

  1. Благодаря за номинацията 🙂 Тези дни ще го направя 🙂 На прима виста се сетих за три 🙂

    Like

    • Забелязала съм, че обичаш книжки и за теб се сетих. ^^ Аз няколко дни си мислих, че ще ми е трудно, но реално като започнах да ги пиша, осъзнах, че 10 са малко..

      Like

    • Много харесвам ревютата на книгите, които пишеш и нямаше как да не се сетя за теб! 🙂 Нямам търпение да прочета и твоя списък. ^^

      Like

Leave a comment