Tag: [Being me]

Здравейте и добре дошли в новото ми местенце!

Първо, честит празник на всички ви! 

Дълго време се чудих какъв да е първият ми пост и реших, че е най-удачно да ви запозная със себе си. За тази цел избрах тага, който се появи в българското блог-пространство благодарение на Вдъхновяващата Кали.

Приятно четене. (:

В любимото

В любимото “Central Perk”

Кръстен ли си на някого?
Не.
 
Кога плака последно?
Не си спомням. Мисля, че не беше скоро.
 
Имаш ли деца?
Не.
 
Ако беше някой друг щеше ли да бъдеш приятел със себе си?
Да, със сигурност. (каква скромност само :D)
 
Имаш ли някакви guilty pleasures?
Да, изобщо съществуват ли хора, които нямат?! Най-вече гледането на сериали нон-стоп и четенето на блогове с часове. Въпреки че е развлекателно и приятно, понякога го правя, когато имам много работа за вършене и само си губя времето.
 
Обичаш ли да пишеш на ръка?
Обожавам. Дори обичам да попълвам документи и всякакви такива неща. ❤
 
Коя ти е любимата зърнена закуска?
Обожавам гранола, това брои ли се?
 
Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?
Дали са намръщени или усмихнати. Това ми прави огромно впечатление..
 
Какъв цвят са очите ти?
Пъстри. Зелено-кафеви по-точно.
 
Страшни филми или щастлив край?
Обичам въздействащи филми с много смисъл, но и на щастлив край съм доволна.
 
Зима или лято?
Зима.
 
 
 
Прегръдки или целувки?
Прегръдки. Определено.
 
Специален талант?
Нямам. 😦
 
Къде си роден?
Пазарджик, България.
 
Любим сериал?
One tree hill и Grey’s anatomy. Ама наистина са ми любими! 😀 Дори съм ги гледала по няколко пъти.
 
Хобита?
Разходки, четене на книги, гледане на сериали, печене на сладки неща <3, водене на списъци, четене на блогове и гледане на влогове, храна! ❤ и обичам да съм в крак с новите технологии.
 
Дебеланко. <3
Имаш ли домашен любимец?
Не, имам си пухкаво бебенце. ❤
 
Любим филм?
Зеленият път.
 
Какъв цвят е колата ти?
Пеша съм. 😀
 
Какъв искаш да станеш като пораснеш?
Искам да си имам собствена сладкарница и да имам възможност да помагам на благотворителни организации и хора в беда.
 
 
 
Тагът вече е направен от повечето блогъри, които чета, за това както всички до сега го оставям отворен!
 
2 thoughts on “Tag: [Being me]

Leave a Reply

