Back to school: [Jumbo edition]

1.1

 

Здравейте! 

Колкото и да не съм доволна, факт е, че остава точно една седмица до началото на новата учебна година, която за мен ще е и последна. Точно заради това, а и защото ми се ходеше в Jumbo, докато бях на гости на приятеля ми в София, намерихме време да отидем. 

 

1-1

 

1. Тефтерче с птички; цветен тефтер; тефтер с листа и пеперудки:2

 

Започвам с три тефтера: левия взех за сестра ми, а десния за мен. Тази година съм 12 клас и мисля, че ще ми е много важно да имам малко и преносимо тефтерче, за да записвам всички задачи и хрумвания. Много ми хареса корицата, изглежда сякаш е направена от рециклирани материали. И двата са с 80 листа формат А6.

Този по средата се отлиства нагоре и е перфектен за късане на листове, особено за контролни и класни; да не говорим и за манията ми да правя списъци. Просто беше любов от пръв поглед, а може би просто отговарям на поговорката “Луд на шарено се радва”. 😀 100 листа формат А5

Цена: Тефтерче (ляво) – 1,99 лв.
           Тефтерче (дясно) – 1,49 лв.
           Тефтер (по средата) – 1,49 лв.

 2. Пакет от фосфорни картони; комплект от 3бр, коркови листове:

3Много исках да разнообразя едни стари тефтери и тетрадки, които имам и смятам да ги направя по свой вкус. За целта си купих цветни картони и тънък корк на листове. Има още няколко неща, с които трябва да се снабдя и ако съм доволна, ще ви покажа крайния резултат.

Цена: Картони – 1,99 лв.
           
Листове корк – 1,99 лв.

3. Лепило за ръчно творчество.

4За гореспоменатата цел ми трябва и лепило. Изборът не беше труден, тъй като на това специално е упоменато, че е лепило за ръчно творчество. 

Цена: 1,99 лв.

4. Комлект от 3бр. коректори:

Правя много грешки постоянно и на година изхабявам минимум по три коректора. Цената ме грабна и реших да си ги купя в комплект, а не както обикновено правя (тичам до някоя книжарница като ми свърши моя).

Цена: 3 броя – 1,99 лв. 

5. Комплект от самозалепващи се листчета:

Миналата година цяла година се вайках, че нямам такива листчета и все ме мързеше (или забравях) да отида да си купя. За това като влязох в Джъмбо бяха едни от първите в кошницата. Грабна ме разнообразието на тези, но изборът определено не беше лесен. 

Цена: 2,49 лв.

6. Ароматизатор:

5В момента ме е яд, че не си взех повече. Надявам се поне този да е траен. До сега не съм ползвала нещо подобно. (Тестерите, които ми дават от Рефан си вършеха работата перфектно.)

Цена: 0,99 лв.

7. Форми за курабийки:

6Последното нещо са тези сладки формички за рязане на курабийки и бисквитки. Не присъстват на снимката, защото бяха в кухнята (вече ги тествах, разбира се) и ги бях забравила. Много са удобни и определено ще започна да правя сладки по често.

Цена: 1,99 лв. 

Това бяха моите покупки от Джъмбо. Определено съм много доволна от тях, а и благодарна на приятеля ми, че не ми позволи да изкупя целия магазин.


Деси  ❤

 

2 thoughts on “Back to school: [Jumbo edition]

Leave a Reply

