Memebox Special #25: [Traveller’s Beauty Kit]

MemeboxЗдравейтее!

Преди 20 дни получих едно от нещата, които нямах търпение да пристигнат цяло лято. (Другото още го чакам, но се надявам да дойде скоро.) Както вече сте се досетили от заглавието, това е една от набралите популярност бюти кутии у нас в последно време.

За тези от вас, които не знаят за Memebox – това е, както казах вече, корейска бюти кутия, която е идва с между 6 и 8 продукта в пълен или делукс размер. Има както номерирани (наречени Глобални), така и тематични кутии.  Струва между 23 и 32 $, заплаща се доставка до България, която е 7 $. Постоянно пускат кодове за намаление, за това преди да поръчате, проверете в google за такива.

cats

Да преминем към самата кутия. Първоначално много исках да поръчам Luckybox, но изпуснах две поредни (много бързо свършват, а и Luckybox е с подбрани най-добрите продукти от глобалните кутии) и накрая се спрях на Traveller’s beauty kit. Да си призная честно съм доста разочарована, особено в сравнение с всички други кутии, на които съм чела ревюта до сега.

IMG_20140909_1346231. Amini Traveller Kit – овлажняващи душ гел и емулсия за тяло.

В размер за пътуване са и си ги пазя за такова.

Пълен размер – 30 ml x 2 (10$)

2.T.P.O No-wash Toner sheet

Не съм фен на мокрите кърпички когато става въпрос за почистване на грим. Пробвах ги, защото ми беше свършил лосиона. Имат много силна, но приятна миризма, почистват грима добре, но оставят кожата с едно странно усещане, не мога да го опиша.

Пълен размер – 30 ml (7$)

3. Easydew EX Active soothing serum 

Това е серум, които обещава да успокои, освежи и възстанови сухата и раздразнена кожа. Още не съм го пробвала.

Делукс размер – 5 ml (14$)

4. ideeB Sweet jelish eyeliner

На мен ми се падна черен цвят. Има бляскави частици. Ако сте запознати с моливите на Avon от серията glimmerstick, имат много общо.

Пълен размер – 3 г (11$)

IMG_20140909_134657

5. Pure smile Powder in refresh sheets

Отново мокри кърпички, този път с функцията на дезодорант. Служат за почистване, освежаване и  премахване на лошите миризми. Все още не съм ги пробвала, но мисля, че ще са перфектни за път по време на много горещ ден (нещо, което това лято така и не ми се случи).

Пълен размер – 32ml (1$)

6. S&B Aqua tint orange

Това беше най-интересният продукт за мен. Клечка за уши, която, като завъртиш единия край, се напоява и се превръща в стейн за устни. Дарява устните с много лек оранжево-червен цвят. Доволна съм, макар и да не показва особено голяма трайност.

Пълен размер – 3,2 ml (4$)

7. NoTS UV protection sun cream SPF50+ PA+++

Мострички на слънцезащитен крем с висока защита. В кутийката има 10 броя по 2,6 г.

Делукс размер – 26 г  (19$)

8. Pure smile Hand gel

Антибактериално гелче с аромат на океан. ❤ Чакам да ми свърши моето и веднага го мятам в чантата.

Пълен размер – 30 ml (2$) 

Като подарък получих и мрежест несесер, които е много удобен и ще ми влезе в употреба.

Общо – 68$.

Това може би е една от най-евтините кутии. Виждала съм такива, общата стойност на които е била над 120$. Аз взех моята за скромната сума от 5$ (имах 10 memeponts и купон за 15$-ова отстъпка за първа кутия), за това няма как да съжалявам за покупката, но ако бях платила реалната цена вероятно нямаше да съм особено щастлива.

Edit: Memebox ми предоставиха септемврийски промо код: 47I0 (5$) ако заповядате в сайта им чрез моя този линк.


Благодаря, че ме четете!
Деси ❤

2 thoughts on “Memebox Special #25: [Traveller’s Beauty Kit]

  1. Интересна кутия, но наистина сякаш и мен не би ми харесала, колкото другите 🙂 Това с клечките за уши, които стават стей е много забавно 🙂

    Like

    • Да, и се радвам, че цвета ми отива. 🙂 Жалко, че са само 20 броя. 😦
      А за кутията, да, не успя да ме удовлетвори и сега се чудя дали да поръчам някоя от глобалните, да видим дали поне те ще ме зарадват.

      Like

Leave a comment