Какво обичам в есента <3

Untitled-1

Здравейте!

Първо, искам да се извиня за едноседмичното ми отсъствие, не беше планирано, но не знаех как ще се развият нещата през първата учебна седмица. Допълнителен фактор беше и това, че съм на общежитие, където все още нямам интернет, освен охлювския мобилен, а с него всичко е много трудно. Занапред ще се постарая да има поне един пост през седмицата и естествено ще наваксвам през уикенда.

За мен вече е есен и реших да си припомня кои са нещата, които обичам в нея!

Топлината и уюта на дома. 
Много обичам навън да вали, аз да нямам никакви ангажименти и да си седя  вкъщи, на топло с чаша чай и любима книга! ❤ Каква идилия само!850c3be82f13b2b7f59fa0e77ff2d4b7

Чай.
Като заговорихме за чай, есента е перфектното време да възобновим пиенето на вълшебната топла напитка! ❤ Най-любими са ми “домашните” чайове със сушени билки. Ммм. ❤b20615a90eaf23606eb40051d2c556e7

Премиерите на любими сериали.
Аз, като една сериаломаниачка, обожавам това време от годината, защото  след дългото чакане, най-после идват премиерните епизоди на сериалите, които следя. Този месец с нетърпение чакам да дойде 26 и да се насладя на 11 сезон на Анатомията на Грей. ❤75939dc62294094482b82aefbc51a000

Пуловери. ❤

Това е и времето, в което може да е топло за дебело яке, но не е достатъчно за без. Тук на помощ идват пуловерите. Най-хубавото е, че могат да се носят с всякакво облекло, интересни са, различни са и стоят хубаво на всички! ❤ce21d8d91abfb355db322ff41db29452

Падащите листа.
Просто гледката е невероятно красива. Лично мен ме връхлита вълна от спокойствие като ги гледам.

55933db159778ba93b7bb6c8246a6be2

Това беше една малка част от есенните ми вдъхновения и любимци, Оставям ви с една галерия уют и дори малко меланхолия.

* Снимките са от Pinterest, не притежавам никакви права върху тях.

Деси ❤

3 thoughts on “Какво обичам в есента <3

  1. Този пост много ми хареса! На мен есента ми е любимият сезон (както и зимата) и май ще направя и аз някаква подобна публикация. Много уютно и хубаво ми стана като ти прочетох поста ^^

    Liked by 1 person

    • Благодаря за милите думи! ❤ Радвам се, че ти е харесал. ^^ Аз също обичам зимата, особено стоенето вкъщи на топличко. (:

      Like

  2. Pingback: Rimmel 60 seconds: [844 - Out Of The Blue] | Sonrie al mundo

Leave a Reply

