New in: [September Goodies]

12
Здравейте!

След кратко отсъствие поради технически проблеми (нямам апарат и снимането е просто ад) е време за beauty пост. В днешния ще си говорим за последните ми придобивки. Накупих си няколко неща за новата учебна година и тъй като се пренасям от вкъщи в общежитие нещата са главно от бялата козметика, защото декоративната е по-лесна за разнасяне, а и рядко се гримирам като излизам на село.

Започвам с нещата за баня:
2

  1. Шампоан на Alverde с маслини и хума за нормална и тънка коса.
    Все още не мога да разбера какъв тип точно е моята коса, за това си взех такъв за нормална. Избрах Alverde, защото в последно време четох много хубави неща за техни продукти и дори съм си набелязала още няколко техни неща. Този е без силикони и твърди, че придава обем. Ще видим.
    3,79 лв.
  2. Душ гел Avon Senses recharge с passion fruit & musk
    Не мисля, че има човек, които не е ползвал душ-геловете на Avon. Аз лично ги ползвам от няколко години и не знам дали и след като опитам всички ще спра, защото си имам фаворити и определено ще ги повторя, а и постоянно излизат нови и нови. Този е с доста летен аромат и може би зимата ще го заменя с друг.
    ~ 3 лв.
  1. Сух шампоан Syoss Anti-greasе
    Това е четвъртият сух шампоан, които си купувам. До сега най-доволна останах от този на Шаума, но мисля, че Syoss-а може да го измести. Пробвах го у една приятелка и останах доста доволна, надявам се това да не е било one time thing.
    4,99 лв.

Следват тези за лице:

3

  1. Neutrogena Visibly Clear 2-in-1 wash and mask
    Този измиващ гел си го бях записала в wishlist-a много отдавна, но изчаквах да ми свърши моя за да си купя нов. Явно съм прочела някъде нещо хубаво за него, но за съжаление не мога да си спомня къде. Обещава да почисти нечистотиите, излишния себум и да предотврати появата на пъпки. Моята кожа от едно известно време на сам е допълнително мазна и акнеична и много се надявам този гел да си свърши работата. Ще ви уведомя веднага щом имам достатъчно опит с него.
    ~ 11 лв.
  1. Салицилов спирт 1 % и Сулфатиацол прах
    Тази комбинация взех по препоръка на козметичката ми, която ми каза, че дъщеря ѝ има подобен тип кожа на моята и е много доволна. Все още не съм я изпробвала, но се надявам в комбинация с измиващия гел  усилията, които полагам за лицето си да ми се отплатят.
    ~ 2 лв.
  1. Montagne Jeunesse Manuka Honey Peel off маска за лице
    За тази маска също съм чела много добри отзиви и нямаше как да се стърпя да не си я купя.  Има омекотяващо действие, което се дължи на меда от манюка и жасмина. Исках първо да я снимам и може би още довечера ще я изпробвам.
    1,99 лв.
  1. Nivea Doubleeffect двуфазен лосион за отстраняване на грим
    Това е любимият ми продукт за почистване на грим. Още преди да ми свърши предната опаковка си купих тази. Не обичам кремообразни формули, защото ми дразнят очите и открих, че се сработвам много добре с двуфазни такива. Нежно отстранява грима, като оставя лек мазен филм, който мен не ме дразни.
    6,89 лв.4
  1. Lilly watewate тампони за почистване на грим
    Тук мисля, че няма какво да кажа. Бях до Lilly и понеже тампоните за почистване ми бяха свършили си взех. Открих, че там няма много разнообразен избор, но dm ми беше прекалено далече.
    2,39 лв.

Следват лаковете:
5

  1. Eveline SOS заздравител за нокти
    Скоро мисля да ви запозная с заздравителите на Eveline и за това няма да говоря много сега. Това ми е втората опаковка, но този път си взех различен вид. Отново съм много доволна и то само за 2 седмици употреба. Повече за тях скоро.
    ~ 4 лв.
  2. Golden Rose Selective №84 лак
    Много приятен светъл нюд! Вече го обожавам. 🙂
    1,99 лв.

6
И накрая прочутите Baby Lips:

  1. Baby Lips Peach kiss
    Беше ми трудно да се сдържа и макар да не прочетох много положителни отзиви за тези балсамчета, си взех за проба. Моето мнение също не е от най-хубавите, но ми допада цвета, с който дарява устните. Не ми харесва, че след като изчезне от тях ги усещам много сухи.

Беше намален в dm Пазарджик на 3,45 лв.

Това беше всичко от мен и моите последни придобивки. 🙂


Деси ❤

One thought on “New in: [September Goodies]

  1. Pingback: Empties: [#1] | Sonrie al mundo

Leave a Reply

