Empties: [#1]

1

 

Здравейте, прекрасни!

След един дългия обяд прекаран в учене и готвене е време да се насладя на следобеда в компанията на чаша кафе и приятна музика и да ви покажа празните продукти, които търпеливо чакаха реда си до сега. 🙂

 

3Avon

Ще започна с продуктите за коса:

  1. Himalaya Protein Shampoo for dry/damaged hair
    Исках да си взема този против косопад, но го нямаше и се спрях на този за увредена и суха коса. Въпреки че моята не е такава, ми хареса как ѝ се отрази. Беше бляскава и мека и с невероятен аромат. Цената му беше около 4 лева. Бих повторила покупката, но може би този път ще си взема този против косопад.Следват два спрея на Avon:
  2. Avon Naturals Moisturising Mist Hair Sprai с макадамия и алое
    Този пристигна случайно с една от поръчките ми към Avon. Не е нищо особено, не усещам да имаше кой знае каква разлика в косата ми след употребата му. Не бих повторила покупката.
  3. Avon Advance Tchniques Mirror Shine Spray от серията daily shine
    Поръчах си точно този спрей защото съм имала шампоанът и кристалите от същата серия и бях много доволна, а и имат прекрасен аромат. Спрея е по-лек от кристалите, но върши чудесна работа. При мен изпълнява обещанието си за допълнителен блясък.Искам да кажа, че това е моето лично мнение за продуктите. Косата ми е дълга, права и склонна към омазняване и косопад, но не съм намерила подходящи продукти, за тези неща и купувам такива за нормална/увредена коса. Рядко купувам продукт над 5 лева и винаги гледам да разнообразявам покупките.

5

Следват два крема за ръце, и двата на Avon, а също и два балсама за устни:

  1. Planet spa с минерали от мъртво море
    Този крем ми миришеше прекалено силно на мъжки одеколон и макар да ми харесваше миризмата, не мисля, че е подходяща на крем за ръце. Странното е, че другите продукти от серията нямат точно такава миризма. Като изключим този факт, кремчето ми хареса, подхранваше ръцете достатъчно, но не ми е фаворит и не бих повторила покупката.
  2. Skin so soft – Firming & restoring с масло от бабасу
    Това е един от любимите ми кремове за ръце, оставя ги много меки и попива бързо.Също така има приятен аромат и консистенция. Бих повторила покупката, но имам много други, които искам да тествам.П,С. Цените на продуктите на Avon варират според всеки каталог, за това не съм посочила цени.
  3. Nivea Vitamin Shake с дива ябълка и акай
    Този балсам има унакален аромат и толкова. Мазен ми е и след като изчезне от устните усещам нужда да си сложа отново, което не е нещото, което търся в един балсам.  Не бих повторила покупката. Цената му е ~ 4 лв.
  4. Himalaya с какао
    Това е точно типът балсами, които харесвам. Мек е, подхранва, има невероятен аромат и струва само 2 лева. Бих повторила покупката след като свърша със запасите, които имам в момента.

 

6

Продължаваме с продуктите за лице:

  1. Avon Care 3in1 измиващ лосион
    Това е доста старо вече, има много малко в него, но му изтече срока на годност и спрях да го ползвам. Не е нищо особено и определено не е за проблемна кожа, но върши работа за почистване на нормална такава. Не бих повторила покупката.
  2. ELEA измиващ гел с флорална вода от лайка
    Този гел също е от доста време и спрях да го ползвам защото започна да мирише лошо, но съм доволна. Има малки сини частички, които нежно почистват лицето. Бих повторила покупката. Струваше ми ~ 5 лв.
  3. Дегримьор на Avon
    Само ще кажа, че изобщо не се сработвам с кремообразни формули за почистване на грим. Страшно ми дразнят на очите. Не бих повторила покупката.
  4. Двуфазен дегримьор на Nivea
    Това е моята любов при дегримьорите. Видяхте същия продукт и в предишния пост с новите ми придобивки. Вече повторих покупката, което говори само хубави неща за него. Струва ~ 7 лв.

7

Последното нещо, което ще ви покажа е дезодорантът против изпотяване на Garnier.

  1. Garnier Clean Sensatuion anti-perspirant
    Преди ползвах само сухи анти-перспиранти, но от както минах на дезодоранти съм много доволна. Този на Гарниер в момента ми е фаворит. На късмет попаднах на мирис, които много ми допадна, вършеше си работата, изпотяването беше сведено до минимум за няколко часа. (е, не са 48, но кой се връзва на това вече?!) Още след като ми свърши този, който използвам в момента, ще си купя пак. Цената му беше около 4 лева.

Това бяха всички използвани продукти от мен. Надвам се да съм ви била полезна с мнението си. Скоро очаквайте и пост с Месечни любимци. 🙂 До нови срещи!

 


Деси ❤

2 thoughts on “Empties: [#1]

    • Не си спомням да съм усетила неприятен аромат, беше като на крем. ако не ме лъже паметта. А дезодорантът, както казах вече, за мен е върхът! ^^

      Like

Leave a Reply

