Rimmel 60 seconds: [844 – Out Of The Blue]

5Здравейте и честит петък! ❤

Планирала съм друг пост за уикенда, но вчера се влюбих в един невероятен лак и реших да ви го покажа! Това е Out of the blue от серията 60 seconds на Rimmel. Цветът е прекрасен, есенен, тъмен, обожавам го!

Оставям ви да му се насладите на фона на прекрасната есен!

1 2 3

Учудващо телефонът ми успя да заснеме цвета такъв какъвто е, но за мое съжаление не мога да го опиша с думи. (опитът ми се спира до: един много нетипичен нюанс на синьото с интереса нотка на зелено в него)

Благодаря на Рали, че ме запозна с това съкровище, мисля, че ще е един от най-носените цветове от моя страна тази есен! ❤

* Нанесла съм 1 слой от Victoria Ceramic и два слоя Rimmel 60 seconds Out Of The Blue. Не съм нанасяла топ лак, защото ми се спеше и реших да го направя днес, но вече връхчетата ми са леко обелени и има участъци, които са като “одрани”, явно издръжливостта без топ лак хич я няма.

* Ъпдейт с подновени връхчета и нанесен топ лак:

6 7

Количество: 8ml

Цена: Около 3-4 лева

А кои са вашите любими есенни цветове? 🙂 Любопитно ми е да разбера!


 Деси ❤

Leave a Reply

