AUTUMN TAG: [THE ‘BERRY & BLUDGER’]

Здравейте и честита събота и честит празник! Поклон пред нашите будители, които са посветили животите си да ни просветят и да отворят очите ни!

Аз се наслаждавам на сутринта, лекувайки болно гърло с чай от босилек и наваксвайки с четене на нови статии в bloglovin. Идилия! ❤ Подготвям се за сертификат по испански език и това е причината за доста рядката ми поява, предимно петък или събота. Идеи имам и се чудя от къде да го намеря това време за да ги осъществя всички.. За “капак” на всичко, приятелят ми получи фотоапарат за рождения си ден и така ме сърбят ръцете да го изпробваме, а учебника с граматика крещи от чантата, че нямам време! 😦

Оплакванията на страна, в понеделник Мери и Тай пуснаха собствен есенен таг, който още тогава много ми хареса и понеже го оставиха отворен, за когото пожелае, реших и аз да отговоря на техните питанки. 🙂

1. Предпочитано място през есента.
Вкъщи, пред камината, с книга в ръка и малкото джереме (котката ми) до мен! ❤ Ако не съм си вкъщи може и някое уютно кафе (за предпочитане с есенен декор).

2ed1375fc32ec568ea5542280b6cbedd

2. Продукт, без който кожата ни не може.
През есента за мен това са хидратиращи кремове за ръце, лице и още по-худратиращ балсам за устни. Рязката промяна във времето винаги влияе зле на кожата ни.

3. Есенното ни червило.
Не нося червила, но от известно време заглеждам прословутите Golden Rose Velvet Matt и новите моливи на Maybelline. Имат страхотни есенни нюанси, просто не съм сигурна дали ще ми отиват.

f90f09f785950ee8b033694891fed544

4. Любимата ни дреха, запазена за есента.
Жилетките! Обожавам ги и още щом захладнее ги вадя от гардероба си.

5. Аксесоарът, който вадим с падането на първите есенни листа.
Шаловете, естетвено! Можем да разкрасим една съвесем обикновена визия само с помощта на шал.

37efa5af4b31e9dbe01fc8ddc2d3378b

6. Парфюмът, крещящ – ЕСЕН ЕЕЕ!!!
За парфюм не се сещам, но миризмата на тиква и канела, както и на всякакви видове чайове много ми напомнят за това, че вече е есен!

7. Напитката, която сгрява есента ни.
Чайовете! Обичам да рпобвам различни видове, но най-любимите ми са лимон, липа и лайка! ❤

8. Храната, носеща вкусът на есента.
Ух, това е трудно! Може би зелева салата, ябълки, портокали…

9. Книгата, която грабваме под топлото одеало?
Хари Потър! 😀 Може би се сетих за нея, защото я чета в момента на испански, но любимото ми време за четене/гледане на ХП е между есента и зимата! ❤

10. Песента, която ни носи прекрасно есенно настроение.
ТОЗИ плейлист, а също и няколко други песнички, в които съм влюбена в последно време:

11. Трикът, подобряващ настроението ни през есенните месеци, когато времето е мрачно.
Четенето на книжка, с чаша чай/ароматно кафе или събиране с приятели на топличко. Тези неща ми сгряват душата. :))Central-Perk-couch

 * Снимките са от Pinterest.

Деси ❤
2 thoughts on “AUTUMN TAG: [THE ‘BERRY & BLUDGER’]

Leave a Reply

