Моята колекция от моливи на Avon

1Здравейте, прекрасни!

Тази статия я бях подготвила отдавна, но чак сега намерих време да си обработя снимките. Реших, че ми се иска да ви покажа моливите за очи, които ползвам от доста време и съм много доволна от тях, а именно, моливите на Avon. Let’s get it started. 🙂

Предимно нося молив и спирала за ежедневен грим, но цветовете са разнообразни, рядко слагам черно. Със зелени очи съм и цветовете, които ми харесват как ми стоят са от кафявата и лилавата гама. Днес имам скромна колекциика от моливи на марката и надявам се да съм полезна, споделяйки мнението си с вас.

Ще започна с първите три молива.

Avon

1. Avon glimmerstick cosmic – Blackened night

2. Avon glimmerstick – Cosmic brown

3. Avon glimmerstick diamonds – Sugar plum

Макар и леко различни като вид, тези моливи са еднакви като издръжливост, лекота на нанасяне, меки са и са на много достъпна цена (в различните каталози варира между 3 и 5 лева). Аз ги ползвам с базата на Avon, защото имам мазни клепачи, но ако сте с нормални или сухи и без база показват невероятна издръжливост. Не са водоустойчиви. Също така са автоматични.

3

Следващият молив е от серията Always on point в цвят Lavender Grey – самоподострящ се молив, който винаги идва с добре подострен връх. Тайната е в капачката – при всяко завъртане тя действа като острилка. Това може би е фаворитът ми, защото обожавам цвета – между сиво и лилаво, а също така и наистина е страшно прецизен, дори успявам да си правя котешката извивка с него! Като трайност и лекота на нанасяне е също като предните три.

Следва и очната линия тип писец в черен цвят – Avon Super Extend Black –  от която също останах много доволна, ноо уви, свърши. Лесно се нанася, изсъхва много бързо, използвам я най-вече на купони и успява да ги издържи целите и противно на очакванията ми не свърши бързо. (последна е на снимките)

4

За съжаление последните два молива са голямо разочарование за мен, тъй като бях чувала хубави неща за тях, но не знам дали съм попаднала на дефектна бройка или..

Това са Avon SuperShock – Flash и Avon в колаборация с Jilian Dempsey в цвят Plum. Първият е на вид хубав цвят, но на окото изглежда като тебешир и няма нищо общо с това, което беше в каталога. Oт втория съм ползвала черния цвят и бях много доволна, за разлика от този, който имам – изисква максимални усилия за да се нанесе и дори не стои плътно.

Все пак ви препоръчвам да разгледате какво предлагат – цената е атрактивна, а цветовата гама е богата.

Весели празници от мен!


Деси ❤

3 thoughts on “Моята колекция от моливи на Avon

  1. Фен съм на моливите на Avon и досега не са ме разочаровали. Не бях обърнала внимание на Lavender Grey, наистина изглежда много добре 🙂

    Liked by 1 person

    • Погледни го следващия път, страхотен е! Фен съм и на Emerald Glow, много красив смарагдов цвят, но с моите очи, изобщо не ми харесва как стои.

      Like

  2. Pingback: Favorites: [January, February, March] |

Leave a Reply

