Нови придобивки (декемви 2014/януари 2015)

Здравейте, здравейте!

Още в сряда успях да напиша публикацията, но интернетът ми не беше в настроение и не успях да кача снимките. Все пак няма търпение да ви покажа новите си покупки и някои подаръци и бързам да публикувам поста. Покупките са от края на декември и от сряда, а подаръците са предимно Коледни. 🙂 Приятно четене! ❤

1

Започвам с козметичните придобивки:

2

  1. Denova Pro Antibacterial Cream

През декември реших да посетя козметичката си, тъй като лицето ми беше в ужасно състояние. Тя ми препоръча този крем и тъй като пъпките ми наистина бяха много и знаех, че трябва да променя нещо в грижата си за кожата, реших да ѝ се доверя и си го купих. Изобщо не съжалявам, защото от както го ползвам са ми излязли точно две пъпчици. Предполагам голям плюс беше, че започнах след като бях на почистване. Искам да мине поне още месец, за да съм категорична в мнението си, така че очаквайте ревю. 🙂

Цена: 14 лв

2. Nivea Micellar water

Пак по съвет на козметичката, която ми препоръча преди крема сутрин да си чистя лицето с Мицеларна вода. Имах талонче от dm за 25% отстъпка от продукт за лице на Niveа ии да.. Доизползвам си двуфазния дегримьор, пак на Nivea и още не съм изпробвала водата за тази цел. Като за почистване на кожата ми харесва, нежна е и отстранява нечистотиите.

Цена: 7-8 лв.

3

3. Essence All about matt пресована пудра

Имах нужда от матираща пудра и понеже помня, че съм чела положителни неша за тази, реших да я пробвам. Допада ми, но все още нямам достатъчно опит с нея.

Цена: ~6 лв.

4. Naked Basics (от BuyInCoins)

Това е втората палитра, която си поръчвам от този сайт. В блога на Тея прочетох хубави неща за нея и не се замислих много, много, защото нямам никакви матови сенки, а цената беше повече от прекрасна. Ще ви говоря повече за нея в отделно ревю, чакам още една поръчка от сайта и ще направя и пост с всичките ми покупки от там. 🙂

4

5. Perfect топ лак

Предишният ми свърши и като бях вчера в Lilly грабнах този. От към блясък, лесно нанасяне и бързо съхнене съм доволна, предстои да видя и трайността как ще е.

Цена: 2,55 лв.

6. Golden Rose Rich Color №108 лак за нокти

Много исках да си купя нов лак, но нещо не можах да си харесам интересни „зимни“ цветове. В крайна сметка не исках да си тръгвам с празни ръце и си взех един много любим цвят.

Цена: 2,45

12

7. Impala течна очна линия

Бях използвала на една приятелка очната линия и поръчах на майка ми да ми вземе докато беше в Пазарджик преди Нова Година. но ми е взела малко по-различна от тази, която бях ползвала. Тази е с много дълга дръжка и тънка четка и е малко трудна за употреба за новаци като мен, но не невъзможна, така че мисля, че ще си я изхабя.От трайността ѝ съм доволна.

~ 4 лв.

8. Essence молив за вежди в цвят 02 Brown

Пак по препоръка го взех, съвсем малко ми е тъмен. Друго впечатление нямам все още.

Цена: 3,29 лв.

9. Meybelline ColorDrama в цвят Fab Orange

Още от декември се чудя кой цвят да си взема и накрая се спрях на този, понеже се бях харесала с една мостра на подобен цвят. Това червило е доста по наситено, но ми харесва как ми стои. Благодаря на всички дами, които писаха за него и ме накараха да се престраша да си взема нещо по-така. :D Много бих се зарадвала ако ми препоръчате острилка за подострянето му, защото си нямам толкова голяма.

Цена: 5,09

За съжаление няколко от нещата, които исках да си купя бяха свършили, ноо се надявам да ги намеря следващия път.

Минаваме към некозметичните покупки:

page

10 Пуловер от Terranova

Имах нужда от нещо малко по-зимно и се спрях на този пуловер. Изобщо не съжалвям защото се превърна в един от най-носените ми пуловери.

Цена: 20 лв.

11 Червена рокля

Беше декември, а всички знаем, че това е месеца на събирания, купони, банкети, Нова Година… Това беше моят избор за тези случаи. Много ми харесва как стои и нямам нищо подобно в гардероба си.

Цена: ~40 лв.

12 Пухена пижамка

Тази сладка, мекичка, плюшена пижамка ми е подарък. Страшно мека и удобна е, а да не говорим колко е сладко това мече. ❤

13.Часовник

Отново подарък. Обожавам часовници и този не прави изключение. ❤

Другите ми подаръци не са при мен, но щом успея да ги снимам, ще ги включа в поста. 🙂 Благодаря ви, че ме четете! Пожелавам ви уикенд, изпълнен с усмивки 🙂


Деси ❤

9 thoughts on “Нови придобивки (декемви 2014/януари 2015)

  1. Мицеларната вода на мен ми върши добра работа при дегримиране.. дори на тежък грим. Чак бях изненадана. 🙂 Честито за придобивките! И особено за пижамата! <33

    Liked by 1 person

  2. Pingback: Ревю: [Denova Pro antibacterial cream] |

Leave a Reply

