TAG: [FOOD AND PANDAS!]

Колкото и да се опитвам да страня от таговете, те са навсякъде и са толкова яки! 😀 ❤ Ето още един интересен и много вкусен въпросник от Footpanda и PetPandaBlog.

8bbe4a534eee4186c58cfc700a5eb809

1. Закуска, обяд или вечеря?

Обяд. Най-разнообразен ми е. На закуска не мога да ям всичко, въпреки, че и нея никога не я пропускам, за разлика от вечерята.

2. Любим ресторант?

Happy и Afreddo.

3. Плодове или зеленчуци?

Плодове! А най-обичам плодова салата! Ммм… ❤

4. Паста или пица?

Труден избор, но мисля, че предпочитам пастата. Лятото се научих да правя невероятен сос Болонезе и това се превърна в едно от любимите ми ястия! 🙂

01

5. Торта или сладолед ?

Е, какви са тези сложни въпроси… :/ Сладолед през лятото и торта през зимата. 😀 Или най-добре сладоледена торта, особено ако е от Afreddo. ❤

6. Супа или салата?

Голяма, зелена салата с всичко вътре! ❤ Направо да си оближеш пръстите…

7. Любим вкус сладолед?

Лешник, страчетела и бисквитки, a от плодовите – манго и пъпеш! ❤ Няма ли да идва лятото вече?!

8. Бял, млечен или черен шоколад?

Черен! ❤02

9. Капучино, кафе или чай?

Кафе, кафе, кафе! ❤1169235_418960078230374_511188078_n

10. Готвиш или поръчваш храна от Foodpanda?

Попринцип готвя, но винаги когато съм на гости на най-добрата ми приятелка в София си поръчваме храна чрез Foodpanda. Много е лесно и има много голям избор от заведения.

Призовавам всички лакомници (като мен) да направят тага или да ми споделят своите отговори в коментарите! ❤ Ние сме едно мини-общество и трябва да се подкрепяме. 😀

Приятен и слънчев уикенд от мен! ❤

* Снимките са от Pinterest

Деси ❤

5 thoughts on “TAG: [FOOD AND PANDAS!]

    • Много ми харесаха въпросите, а и както казах, това е таг за лакомници, няма как да го пропусна! 😀 А Афредо е много трудно да не го обожаваш, такива вкусотии правят… 🙂

      Liked by 1 person

Leave a Reply

