Ревю: [Denova Pro antibacterial cream]

Здравейте, прекрасни хора! 🙂

DSC_0354

След като вече минаха два месеца и половина от както притежавам този крем (който ви показах в декемврийско-януарските ми покупки), е време да ви разкажа малко повече за него.

Denova Pro e полска марка (еквивалент на Ziaja за професионална употреба). Denova Pro antibacterial cream е дневен крем, предназначен за мазна и акнеична кожа.

Какво обещават от марката: Ограничава развитието на бактерии, предотвратява появата на пъпки. Нормализира работата на мастните жлези. Видимо намалява омазняването на кожата. Съдържа съединение от олеинова и nordihydroguaiaretic киселина, салицилова киселина, Витамин С, кафяви водорасли, богати на олиго-елементи, протеини, полизахариди, провитамин В5 (D-panthenol). (взето от сайта-дистрибутор на марката)

4

Цена: 13,30 от e-cosmetics.bg (моят го взех за 16 лв. от козметичката ми)

Количество: 60 ml

Опаковка: Изчистена бяла тубичка със зелени надписи. Малко отворче, от което излиза точно желаното количество крем.

3

Моето мнение: Аз съм възхитена от действието на този крем върху кожата ми. От както съм започнала да го използвам пъпките ми намаляха драстично, за месец почти изчезнаха, сега излизат рядко и в пъти по-малко. Нанасям сутрин на почистена кожа. Лицето ми стана изключително меко и гладко. Все още се боря с мазненеенето, там не си е свършил работата на 100%. Използвам количество колкото грахово зърно за всяка част от лицето ми, което го прави много икономичен.Попива много бързо, не оставя филм върху кожата, Аз като цяло няма как да съм по-доволна, тъй като това е продуктът, който е имал най-положително влияние върху кожата ми.

1

Състав: Aqua (Water), Isohexadecane, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Butylene Glycol, PEG-60 Almond Glycerides, Caprylyl Glycol, Glycerin, Carbomer, Nordihydroguaiaretic Acid, Oleanolic Acid, Cetearyl Alcohol, PEG-20 Stearate, Cyclomethicone, Glyceryl Stearate Citrate, Propylene Glycol, Porphyra Umbilicalis Extract, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Polysorbate 80, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Collagen, Sodium Chondroitin Sulfate, Panthenol, Salicylic Acid, Glyceryl Stearate, Cocamidopropyl Dimethylamine, Zea Mays (Corn) Starch, Hydrolyzed Corn Starch, Hydrolyzed Starch Octenylsuccinate, Tocopheryl Acetate, Sodium Polyacrylate, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Benzyl Salicylate, Geraniol, Citronellol, Sodium Hydroxide.

2

Disclaimer: Имайте предвид това, че кожата ми коминирана, с много мазнна Т-зона. Акнето ми беше в сравнително начална форма, когато започнах да използвам кремчето. Това, че на мен е повлияло толкова добре, не означава задължително, че при вас ще има същите резултати! На всяка кожа различните съставки влияят много индивидуално.

Надявам се да съм ви била полезна! Моля споделете мнението си, ако вече сте използвали този крем.


Деси ❤

Leave a Reply

