Любими сайтове за тренировки

Здравейте, прекрасни хора!

Току-що приключих днешната тренировка и разтягане и осъзнах, че не съм ви споделила любимите ми сайтове за безплатни тренировки у дома. Считам това за голям пропуск и бързо поправям грешката си.

Малко предистория: Интересувам се и се ровя в Интернет за тренировки и здравословно хранене от 2012 година. Второто ми е ужасно трудно за постигане, но съм изчела страшно много материал и малко по малко прилагам наученото, С домашни тренировки исках да заменя така нашумелия у нас Фитнес, който упорито отказвам да посетя и до ден днешен. Видяла съм толкова прекрасни резултати, постигнати само с такива тренировки, че не смятам и да го променям. Преминавам към любимците ❤ :

1. Румяна Илиева – fitnesinstruktor.com

Снимката е взета от  woman.hotnews.bg

Сайтът на Руми беше първият, от който започнах да черпя информация. Много съм щастлива, че я намерих. Повечето неща, които знам в тази сфера, ги знам благодарение на нея! Тренировките ѝ са съобразени с ниво на напредналост – начинаещи, средно напреднали и напреднали. През октомври тя започна едно 90-дневно предизвикателство, което целеше да зарази всички в една обща кауза – хубави и стегнати тела. Аз се възползвам от тренировките в него в момента. Страхотни са, защото са разпределени по 5 на седмица, ти решаваш кога да ги правиш и колко време да отделиш. Ако се чувстваш добре повтаряш тренировката, ако не, разтягаш се и чакаш да дойде следващият ден.Тренировките са много добри, колкото и да ме изморяват, след това съм заредена с енергия, чувствам се много добре като ги правя и виждам ефект. А Руми е страшно мила, винаги е готова да помогне и да те надъха.

2. Даниел и Кели – fitnessblender.com

Снимката е взета от YouTube

Страхотни са! Двама съпрузи и тяхното куче, заредени с много позитивно излъчване, страхотни и страшно разнообразни тренировки и търсачка-блендер, която е страшно удобна, защото си избираш сам всичко – колко време ти се тренира, колко да е трудно, какъв вид да е тренировката и сайтът им ти показва готови тренировки по твоите предпочитания! Обожавам ги, цяло лято тренирах с тях и резултатите, които постигнах бяха повече от задоволителни за чревоугодника в мен. 😀 Структрират си много добре тренировките – таймер, следващо упражнение, изгорени калории. Има си и календар, в който може да отбелязваш коя тренировка си направил/а или да си планираш програма с тренировки за седмицата. Също вече имат и безплатно приложение за iOS и Android.

Ами… всъщност това са най-любимите ми сайтове. Минала съм през още няколко YouTube канала, но винаги се връщам при Руми или Даниел и Кели. ❤

Надявам се да са ви били полезни моите най-големи любимци! ❤ Приятно и потно трениране ви пожелавам! Споделете ми как вие поддържате форма в коментарите. 🙂


Деси ❤

2 thoughts on “Любими сайтове за тренировки

  1. Първият и аз го следя и е страхотен. 🙂 Препоръчвам ти и този http://darebee.com/, има всичко – упражнения, програми, предизвикателства, хранителен режим и дори здравословни рецепти и всичко е покана по-много интересен и забавен начин. 🙂

    Liked by 1 person

Leave a Reply

